تبلیغات گسترده، ضامن موفقیت قطار گردشگری همدان

مدیرعامل هلدینگ گردشگری هگتا گفت: در صورت تقویت تبلیغات در استان و مقاصدی همچون تهران، شمار مسافران قطار گردشگری افزایش خواهد یافت و ماندگاری قطار در همدان تضمین می‌شود.

به گزارش میراث آریا، علیرضا تابش ۱۳ شهریورماه در آیین استقبال از اولین قطار گردشگری تهران به همدان، اظهار کرد: امروز شاهد تحقق یکی از وعده‌های مهم حوزه گردشگری هستیم، وعده‌ای که خردادماه امسال و چند روز پیش از وقوع جنگ ۱۲ روزه در همدان در دیدار با مقامات استانی مطرح شد.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری هگتا افزود: این اتفاق نتیجه همکاری و هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی است.

او ادامه داد: شرکت‌های خصوصی و بخش دولتی در قالب زنجیره‌ای از خدمات و برنامه‌ریزی‌ها دست به دست هم دادند تا امروز شاهد راه‌اندازی قطار گردشگری باشیم.

تابش تصریح کرد: گردشگری می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصاد محلی و معرفی ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی منطقه ایفا کند.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری هگتا در پایان ابراز امیدواری کرد: ورود قطار گردشگری به همدان می‌تواند بخشی از ظرفیت‌های غنی این استان را در سطح ملی و فراملی به‌خوبی معرفی کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404061300882
دبیر محمد آوخ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha